POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

piatok 18. mája 2007

Ja sa vôbec nemám zle



Mala by som si to tu nejako zútulniť. Ale nie a nie sa prinútiť zmeniť môj dočasný otrasný "look" blogu. Neviem sa však prinútiť do ničoho. Sprchovať sa radšej pôjdem ráno pred prácou, lebo sa mi nechce. Vypraté prádlo nechám v lavóri a rozvešiam ho až ráno, lebo sa mi nechce....
Fuck, kedy konečne prejde tá "nechcesami" doba? Už ma to dosť serie, ale akosi ju neviem vyhnať. Len tak prežívam, nie som schopná čítať knihy, po televízore si môžem kresliť obrázky prstom v tom prachu. Jediné, čoho som schopná je počúvať hudbu. Poriadne depresívnu, nech sa, samozrejme, udržiavam v tej vysratej depke. Čistá masochistka.
Keď tak pozriem na vzorku svojho playlistu, čo som si ho nazvala, že Slzničky:
Nohavica, Dido, Norah Jones, Morcheeba, Nedvěd, Coldplay, R.E.M....
No grcať sa mi chce.

Asi by som si mala ísť zabehnúť 10 kolečiek okolo bytovky...
Alebo sa vypotiť na inom tele

5 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

to je jarná únava či čo??? :o)

Jasper povedal(a)...

... zacal som korculovat. Ja viem, som s tymi skoro-dvoma-metrami-na-tych-korculiach-smiesny... ale zabera to. Spim lepsie. A aj chut je. Na vselico. A nielen na jedlo.

Pecosita povedal(a)...

skus aj blower's daughter.

užoffka povedal(a)...

Jasper: mne stačilo vymeniť spolubývajúcich a už mi je lepšie. : )
Pecosita:vyskúšam.

_nocode povedal(a)...

depta sa perfektne, ide to lahko, samo a moze to byt vecnym sposobom uteku pred sebou a realitou. rad si ich davam rano, obed, vecer.