POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

štvrtok 19. apríla 2007

Asi nerozumiem jazyku mladých

Týpek s týpkyňou stáli obok mňa v električke. On jej nežne slinami na prste zotieral zaschnutú krv z ucha, usmieval sa na ňu. Ona naňho hodila tiež zamilovaný pohľad a hlasom, za ktorý by sa ani Araňa z osady nemusela hanbiť povedala: "Takú ti jednu jebnem, hnáty ti dolámem.."

Láska má tisíc podôb..

..ale tejto podobe som akosi neporozumela.

4 komentáre:

sas povedal(a)...

no a neboli to typkovia z onej osady? len tak mimochodom,,, jazyk toho kmena tiez neovladam a nerozumiem..:)

svetielkujúca povedal(a)...

ja sice este stale patrim do kategorie mladych, teda aspon dufam, ze by ma nejaki ti nastrocni este pochopili, ale tomuto fakt nerozumiem...

užoffka povedal(a)...

Sasanka: nie,neboli..
Svetielkujuca: ja tiez patrim do kategorie mladych, i ked mladsim odo mna sa moze zdat, ze uz nie, ale toto bola fakt sila

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

užoffka: to čo robí dnešná mládež, nad tým už sa oplatí krútiť hlavami...