POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

štvrtok 19. apríla 2007

V tom

Dnes prišiel deň, ktorý príde v každom mesiaci. Som nasratá, zrazu sa mi chce plakať, zachvíľu už nie. Všetky plány hádžem za hlavu, chce sa mi len ležať, počúvať nejaký strašne precukrený lepák, alebo len The Verve. Chce sa mi tu vypísať z tej nálady, ale nejde to. Zajtra mám ísť na neznáme miesto ku neznámym ľuďom - z toho som nervózna ešte viac. Nemám také situácie rada, keď si ma každý obzerá ako opičku s červenou riťou v ZOO. Veľmi mi to "pridáva" na nálade v mojom dni "D", keď si idem vlasy vytrhať. Už tam ani nemám chuť ísť, všetko je na hovno, párminútová depresia sa strieda s výbuchmi zlosti, ktoré nemám na kom použiť.

"Čo sa deje so mnou?
Kto vlastne má, kto vlastne má, diaľkové ovládanie môjho ja"

..asi môj mesačný cyklus..

Ma podrž, čo za zviera by som bola, kebyže som ostala v tom...

3 komentáre:

sas povedal(a)...

brrr, nechcem ani pomysliet na to... desna predstava v tejto situacii...
tiez mavam taku blbu naladu a neda sa so mnou existovat :)

svetielkujúca povedal(a)...

ja to poznam, ojojooooj, vtedy je lepsie nechat ma pekne tak, nech si to odzijem a potom mozem zasa s niekym vychadzat...

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

vŕŕŕŕŕ, a nechápu nás