POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

nedeľa 21. októbra 2007

A predsa ho má


Na jednom feste som si našla lásku. Dvojdňovú. Takú správnu fesťákovskú. Držanie za ruky, nerozlučná dvojica tancujúca na "Na krásnom modrom Dunaji" pri stage-i, kde nie je ani noha, chodiaca spolu dokonca aj na wecko. Tancujúca v ragge stane. Pivo kupované na striedačku, hoci mi ho stále chcel platiť on - nie som žiadna fiflenka predsa. A mal dredy - nemohla som odolať. Čo už, keď som z tých "dreďákov" taká nadržaná.
Nad ránom sme sa dopotácali pivom opojení do jeho stanu. Keď už malo dôjsť k sexu, pipík mu odkväcol ako prevarený párok. Ani za boha s ním pohnúť. Proste si zmyslel, že dnes nie.
Na druhý deň som bola rada, že to skončilo tak ako skončilo. Pri romantickej nevinnej 2-dňovej láske. A tak to malo byť. Vychutnať si ruku v mojej ruke, bozky a objatia. Nikdy viac ho už nestretnúť.
A keďže sa hovorí, že muži rozmýšľajú tým, čo majú medzi nohami, potvrdilo sa. Ten malý mal rozumu za nás oboch.

Žiadne komentáre: