POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

nedeľa 25. novembra 2007

Čo mi bude chýbať

Nikdy som nevedela vydržať na jednom mieste dlho. Stále ma to niekam poháňa. A tak aj teraz sa blíži čas môjho odchodu. Neviem, kedy budem konečne spokojná na jednom mieste. Preto ho hľadám. To miesto, odkiaľ už nikdy nebudem chcieť odísť a bude mi tam jednoducho fajn. Nebudem mať potrebu utekať..
Na každom mieste však nechávam kúsok svojho srdca a ešte zo žiadneho sa mi neodchádzalo ľahko, hoci som vedela, že nastal čas sa posunúť, vyskúšať niečo nové, spoznať nové mesto, nových ľudí.
Už teraz viem, čo mi bude chýbať. Napríklad úplné banality: kofola, bryndzové halušky, fajčenie v krčme, pivo s penou, rožky, chlebík, Rajec, voňajúca mäsiareň
Ale aj dôležitejšie veci:rodina, atmosféra v terajšej práci, kolegovia, akých je ťažké nájsť, hodinové telefonáty s kamarátkou, slovenčina, sneh, stretávky s kamošmi z blogu, hory-lesy
A ostatné: Aligátor, internet, môj prvý počítač, môj prvý televízor - btw. nekúpite?, moja prvá vééééľká posteľ, môj prvý bytík, moje prvé kvetinky

A to som nevymenovala ešte všetko, je toho tak veľa, že sa zamýšľam, či vecí, na ktoré sa teším je viac ako tých, ktoré mi budú chýbať.
Lístok kúpený, niet cesty späť a ja sa teším aj bojím na striedačku. Už aby ten deň prišiel a nebudem mať čas premýšľať nad tým, či som urobila dobre.



2 komentáre:

užoffka povedal(a)...

Hmm,čo? : )

falosnica povedal(a)...

vzdy bude nieco na co sa budes tesit a vzdy bude nieco, za cim budes smutit...zivot je zmena :)