POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

štvrtok 16. augusta 2007

Ako sa nenudiť na zastávke MHD

Dnes som si na zastávke všimla, keďže som konečne raz prišla načas a ten sprostý,hnusný spoj akurát vynechal, takže som mala celých 15 minút na čítanie všetkých oznamov v prístrešku, toto:

Zákon 377/2004
1
Zakazuje sa fajčiť
a/ v prostriedkoch pravidelnej osobnej železničnej dopravy okrem vyhradených vozňov, v prostriedkoch ostatnej vnútroštátnej pravidelnej osobnej dopravy, v čakárňach a v prístreškoch na zastávkach vnútroštátnej pravidelnej osobnej dopravy, na krytých nástupištiach a v uzavretých verejných priestoroch súvisiacich s touto dopravou určených pre cestujúcich, na otvorených nástupištiach vo vzdialenosti 4 metre od vymedzenej plochy nástupíšť,

Posledný odsek je dôležitý. To ako vo vzdialenosti 1,2,3,5,6... metrov fajčiť môžem, alebo možno aj 4,1m? Alebo len zase raz nechápem? Ja som totiž taký nechápavý typ. Kým mi dôjde z očí do mozgu, trvá to dosť dlho. No vysvetlite mi to, prosím.

5 komentárov:

Jasper povedal(a)...

:D

užoffka povedal(a)...

Jasper: Co sa chechces? Ze som taka sprosta, alebo ze v zakone to nedomysleli? No ved mi to vysvetli,pls. : D

revo povedal(a)...

podla mna by si to mala skusit? ak dojde ujo s metrom, tak uvidis.

falosnica povedal(a)...

skus fajcit kde ta napadne a podla reakcie ludi uvidis kde sa ma a kde nie:)

užoffka povedal(a)...

Revo,Falosnica: Dobrý nápad.; )