POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

sobota 11. augusta 2007

Potterománia

Keďže som závislá na knižkách od Rowlingovej a môj druhý najväčší sen je chodiť na Rockfordskú školu kúziel, ( Prvý najväčší sen je prevteliť sa do Rory - dcéry Lorelai -zanietenci určite vedia, o kom hovorím )a keďže som príliš lenivá,aby som si Harryho sedmičku (to znie ako Dannyho jedenástka :D ) prečítala v angličtine ( čiže mi neostáva nič iné, len čakať do Vianoc - ach jaj, tie sú ďaleko ), tak sa musím uspokojiť aspoň s takýmito zábavkami.


4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Skoda, ze si nechcela byt Lorelai. Tu by som bral aj ja.

užoffka povedal(a)...

Lorelai budem chciet byt, az ked vyrastiem. Zatial mi staci Rory. ; )

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

a ja chcem byť požiarnikom :o) alebo tak nejak hm...

fuzinko povedal(a)...

a preco neskusi slovensky alebo cesky fan preklad? http://hp7-deathlyhallows-sk.blogspot.com/