POĎ SA PLAZIŤ SO MNOU...

pondelok 13. augusta 2007

Ponaučenie


Tak sme sa nečakane ocitli po práci na pivku. Ja, kolegyňa - Tepláková, kolega - Ťuťko. Btw., to nie sú ich priezviská, vysvetlenie príde neskôr.
Debatka bola fajn, klepy z práce - to ja môôôôžem,wrrrr, zážitky "co napsal sám život" a tak. Jedno pivko, druhé pivko, tretie. Keďže Užoffka už nie je trénovaná v pití alkoholu od čias internátnych a prezývka " Žena, čo vydrží viac ako chlap " už nie je aktuálna, tie 3 pivká stačili, aby som sa rozkekešila. Aj s Teplákovou. Tak sme si začali robiť srandičky z chlapov. Pochopiteľné, keď Tepláková je už dávno rozvedená a ja čerstvo slobodná. Ťuťko sa prizeral a smial, vyzeral, že ho to celkom zaujíma. Isteže, keďže je to asi jediný chlap s 30-kou skoro na krku a PANIC (all in one), ktorého poznám.
Tak sme sa udrbkávali a udrbkávali a vymýšľali, ako by mala vyzerať "garderóba" na rande, kde je celkom possible, že dôjde k "nenásilnému vniknutiu". Tepláková by zvolila tepláky, keďže idú niekde pri jazierku na deke veľmi ľahko dolu. A ja, že jednoduchšie je to hádam s voľnou sukňou "navostro". Tak sme sa posmiali, dopili a šli pekne pripravovať opicu na ďalší deň.
Keď tu zrazu sa mi v práci dostane do uší, ako ten náš Ťuťko zobral vážne našu "o ničom" debatu a poďho vytrhnuté z kontextu opisovať kolegovi. Ako chodíme na rande bez nohavičiek v sukničke.

Aké ponaučenie z toho vyplýva?
Babské rozhovory "o ničom" už len medzi babami .... alebo.... Keď už s chlapom, tak nepiť pivo. Radšej vodku... Aby sme bľabotali tak, že z toho nášho uukefekej fkaef bbbjbiwexfa nebude rozumieť ani f.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

alebo ked na pivko, tak iba v tej suknicke a pekne navostro. Take pozvanie by som nedomietol ani ja.

falosnica povedal(a)...

no navostro aj na vinko,alebo na hoc co ine,ale pri zmysloch a ked kecat, tak o zenskom so zenskymi a o vseobecnom s kazdym:)ved treba zachovat decorum:)

užoffka povedal(a)...

Mako> hm,skoda,ze sukne nenosim.
Falosnica> Keby som sa vybrala na take prvorande navostro,tak by som asi pri zmysloch nebola. ; )

motýľ povedal(a)...

ak ten tvoj kolega z prace nie je new, tak snad vsetci vedia, co je to za trtko.ale preco si to ty nevedela aj s teplakovou? asi kvoli tym pivam :))) si stratila ostrazitost

marmota povedal(a)...

hehe, máš pravdu. Poznám pár chalanov, ktorí nevedia rozlíšiť seriózne myslené reči od tliachania. hmm.. aj keď občas máme v tom vinu my - ženy, lebo nás pochopiť je viacerým obtiažne ;)

užoffka povedal(a)...

Motýľ: Hoci je mojou zásadou nevyhovárať sa na alkohol, predsa len musím urobiť výnimku. Veď potvrdzuje zásadu. : P
Marmota: To máš pravdu, že tie naše ženské mozgové závity je ťažko pochopiť. Niekedy nechápem ani svoje vlastné. : )